Служба автомобільних доріг в Волинській області

» Прес-центр » новини » На автодорозі М-19 випробовували нове технологічне обладнання для ремонту автошляхів

На автодорозі М-19 випробовували нове технологічне обладнання для ремонту автошляхів

Дорожники Волині спільно з керівництвом облдержадміністрації шукають шляхи для успішного досягнення спільної мети – збереження і розвиток автодоріг краю та забезпечення безпечного руху транспорту ними. Один із таких шляхів – впровадження нових технологій. Тож на автодорозі М-19 Доманове – Ковель – Чернівці – Тереблече в с. Копачівка провели випробування нової техніки, придбаної для ремонту доріг за технологією,  яка дозволяє проводити ямковий ремонт при низьких температурах та складних погодних умовах.

Йдеться про навісне обладнання, яке може використовуватись на наявних в підрядних дорожніх підприємствах механізмах – фреза, призначена для зняття асфальтобетонного покриття з дефектних ділянок доріг, та рециклер, у якому з асфальтогрануляту готується нова суміш для ремонту дорожнього покриття.

Апробували всю технологію комплексно: від фрезерування дороги до укладання готового шару асфальту, виготовленого у рециклері. Це своєрідний експеримент, у рамках якого планується дослідити кілька варіантів приготованих сумішей – з різним вмістом бітуму, з регенератором та без нього, а також результати їх експлуатації в подальшому. Досліджували ще й потужність та економічність придбаної техніки, яку на період тестування орендує ДП "Волинський облавтодор".

Серед присутніх – заступник голови Волинської обласної державної адміністрації Валентин Цьось, керівник Служби автомобільних доріг у Волинській області Анатолій Посполітак та його заступник Юрій Ришкевич, в. о. директора ДП "Волинський облавтодор" Юрій Каленюк.

 

Представник білоруського заводу-виробника вказаної техніки, який також був присутній при її випробуванні, зазначив, що ця технологія укладання асфальту широко використовується у Білорусі, а от в Україну, зокрема на Волинь, таке обладнання привезено вперше. За його словами, зазначена методика є практичною та бюджетною у використанні, адже переробляється вторинний матеріал, і вже через годину після укладання асфальтобетону дорогою можна користуватися. Час приготування готової суміші – близько 25 хв, з яких 20 – це нагрів фрезерованого асфальту та кілька хвилин на додавання регенератора і перемішування. Також серед переваг цієї техніки – її потужність. В рециклері переробляється до 400 кг готової до укладання суміші, а за одну робочу зміну її можна виготовити близько 4,5 тонн, а це в рази підвищує продуктивність.

За тим, як зарекомендує себе випробовувана технологія укладання асфальтобетону в процесі експлуатації автодороги стежитимуть відповідальний інженер технагляду та працівники лабораторії з контролю якості виробництва Служби автомобільних доріг у Волинській області.

Прес-служба САД у Волинській області